SAMANTA – NOWA POSTAĆ W PIERWSZEJ MIŁOŚCI! MASA ZDJĘĆ!

Narozrabia!

Narozrabia! fot. ATM Grupa

Już wkrótce w Pierwszej Miłości pojawi się nowa postać! Będzie nią młoda Samanta. Rozkapryszona dziewczyna przyjedzie z Warszawy do Wadlewa wraz z rodzicami, którzy zostawią ją samą, by na wsi nauczyła się życia. To jej zdecydowanie nie ucieszy. Znudzona dla zabawy zacznie kokietować Bartka, zwróci uwagę również na Wojtka, obrazi wielu mieszkańców wsi. Zapraszamy do oglądania wielu fotek z wielu przyszłych momentów!

OGLĄDAJ ZDJĘCIA – KLIKNIJ TUTAJ!


46 myśli nt. „SAMANTA – NOWA POSTAĆ W PIERWSZEJ MIŁOŚCI! MASA ZDJĘĆ!

  1. wezcie usuncie te wadlewo w piżdziec bo to jest nudne jak flaki z olejem , nawet gdyby tam padał deszcz meteorów przy zorzy polarnej to by mnie to mało obchodziło , nie wiem czemu dajecie tam nową postać a co za tym idzie będzie więcej wątków i scen z tego nudnego zadupia.. a szkoda ;/ tak samo z tym wielkim szukaniem pawła który powiedizał ze juz nigdy chodz by nie wie co nie wroci do serialu ,no i po co ? no i na co takie sranie w banie ?

  2. Czy suka, czy perfidna czy piekna nie ma znaczenia. Wiekszosc aktorow co dostaja roly w Polskiej telewizji sa bo popieraja zad PO, Polskie medie jak Polsat sa sponsorowane przez PO. Nawet jak ktos jest ladny ale popiera inna partie polityczna czy Kosciol nie ma szans na zadna role w Polsatcie czy ITVN. Polska sie robi jak Rosja, Socialisci i Atheists zadza i robia sobie co chca. A jak masz inne zdanie to cie tylko potrawia zgnoic i zniszczyc. Niestety nie ma wolnosci w polskich mediach jak jest na zachodzie gdzie ja szczescliwie mieszkam:)!!!!

  3. bez Sabiny to nudna impreza.. i serial.. Sabina wracaj do serialu i Igora ;D Igor zmien sie i walcz o Sabine! Sabina i Igor najlepsza para!!!!!!!

    • Jakie ty masz szczescie, ze wygladasz niczym Afrodyta… jak ja ci zazdroszcze… Cholera, skad sie biora takie- wybaczcie bezogrodkowosc- niewychowane chamy, ktorym krytykowanie czyjegos wygladu sprawia chyba jakas niezrozumiala dla mnie przyjemnosc. Czemu wy zawsze musicie wytykac wady, czemu nigdy nie potraficie zwrocic uwage na zalety?

    • Ej no… Daga własnie jest ładna jak już to nad Darią bym popracowała i tą rure Samante Pogoniła w cholere. Daria to by może i jeszcze niezle sie wyrobila przy Sabinie i Dagulce. Czekam na to

  4. Igor ma za swoje! Je*any przekręt 😀 hm. Wadlewo jest spoko, tylko ta nowa postać „Samanta” jest do dupy .. hahaha.. a Florkowa ma zajebiste cyce 😛

  5. Samanta jest rozpiezczona i tyle. Pokazuje jak mlodzi sie zachowuja w polsce, ze tylko kasa, ciuchy, smartphony sie licza a nie ktos jakie serce ma. To wina medi polskich. Jak ktos tutaj jest religiny czy ma Konserwatywny punkt widzenia to rekomenduje google search Telelwizja Trwam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.