ARTUR UMIERA!!! DRAMAT W PIERWSZEJ MIŁOŚCI – ZDJĘCIA!

Prawda wychodzi na jaw!

Niedowierzanie! fot. ATM Grupa

Artur z Pierwszej Miłości umiera!!! Dokładnie tak, nie przesłyczeliście się – Kulczycki już niebawem pozna prawdę. Badanie obrazowe wykazało zmiany nowotworowe w nowej nerce od Pawła. Artur podejmuje ostateczną decyzję – nie ma zamiaru się leczyć, a korzystać z ostatnich dni życia! Upija się w barze, wsiada za kierownicę i potrąca Filipa! Mazur staje się pierwszą i jedyną osobą, która wie, że Artur umiera. Mężczyzna obiecuje spełnić wszystkie marzenia Kulczyckiego tuż przed śmiercią! Czy mimo wszystko inni dowiedzą się, że już wkrótce pożegnają przyjaciela?! Czy Łukasz Płoszajski odchodzi z Pierwszej Miłości?! Zobaczcie masę hitowych scen z przyszłych chwil

OGLĄDAJ SCENY – KLIKNIJ TUTAJ!


65 myśli nt. „ARTUR UMIERA!!! DRAMAT W PIERWSZEJ MIŁOŚCI – ZDJĘCIA!

  1. no kur** całkiem bez sensu , po co go chcą uśmiercić , wystarczy że ze starej paczki nie ma już pawła , niech cudownie ozdrowieje i ożeni się z kingą i niech żyją długo i szczęśliwie

  2. Nie mają już co wymyślać w tym serialu … Ciągle tylko nowe postaci, a stara ekipa się wykrusza … Niech uśmiercą jeszcze Majkę, Kingę poślą do AA, Bartek niech wyjedzie za granicę, a Śmiałka potrąci traktor … Oglądam ten serial od 1 odcinka, ale uważam, że jeśli nie ma już sensownych pomysłów na kolejne odcinki to lepiej zakończyć serial.

    • ja juz ogladam od poczatku hehe teraz poprostu zaczynaja cos w tym serialu i nie kacza w nastepny odcinek tylko jest zas cosd zas jakas sprawa i zas nie skoncziona tak to wyglada moim zdaniemk

  3. Gdy to nastanie, smierc Lukasza, serialowego Artura. To zarazem przestaje ogladac pierwsza Milosc. To nie ma sensu, co chwile cos. Jak nie ktos dochodzi to i odchodzi.coraz wiecej malolatow a najlepsi aktorzy odchodza. Co to ma za sens? Ja nie rozumiem tworcow tego serialu. Brak im weny na dalsze odcinki.

  4. Nie,no tylko nie Artur.Wystarczy że Pawła nie ma.Uśmierććie jeszcze Bartka,Wojtka,Seweryna.A wtedy papa zakończenie super serial.Kingę uśmiercić i tak jest wiecznie nieszczęśliwa.

  5. a pamięta ktoś jak mieszkali wszyscy razem ? Artur Patryk i Bartek ? jak Paweł do nich wbijał ? Jak Artur był postacią numer 1 w filmie i Artur … ? jak Artur co chwila miał nową laskę wtedy to się oglądało … To było coś a teraz sami małolaci i wgl wszystko się posypało ;/

  6. Hmmm ma być tak Artur Kinga Marysia pawel i koniec pierwszej miłości… A teraz to kryminał się robi masakra to bd jak moda na sukces.

  7. ja uwazam ze kiedys ten serial mial wiecej fanow bo Pawel,Marysia,Kinga oraz Artur byli razem a teraz ta „pierwsza milosc” robi sie jak moda na sukces zdrady,milosc i smierc… kiedys bardziej podobal mi sie ten serial…

  8. Proszę scenarzystów o przemyślenie tego…. proponuję uśmiercić tą Asie niby kuzynka Błażeja czy jakoś tak jak dla mnie fanki Od pierwszego odcinka w ogóle nieistotna postać…i może jakiś wyjazd Marysi do Wadlewa w odwiedziny..

  9. Usmiercic Artura to jak by wylaczyc serial i juz nigdy go nie wlaczyc. A szkoda bo juz nie wyobrazam sobie jakby tego serialu nie bylo.

  10. Najpierw patryk umarł, paweł niby też, teraz artur. Bez sensu. I zamiast tej aśki niech ola wraca. W ogóle od wakacji mało sabiny pokazują.

  11. Patryka też nie ma… Emilka u „ciotki „… zaczyna się psuć i chyba oglądalność spadnie… szkoda

  12. To już sie robi bezsensu ! Najpierw Paweł Odszedł z Pierwszej Miłości a teraz Artur ! Sami najlepsi . Może niech teraz Marysia odejdzie .Ten serial robi się już coraz bardziej nudny i do kitu ! ; (

  13. witam, ogladam ten serial od pierwszego odcinka, ten serial jest po prostu cudowny bez niego nie da sie zyc, najbardziej uwielbiam Marysie bo jest zawsze rozwarta i otwarta na wszystkie kutaski… brakuje tylko zeby przyjechalo ufo i ja zerznelo. A Artur ze umiera, to huj z tym co to kogo obchodzi, juz kiedys tez umarl i byl na wlasnym pogrzebie i zmartwychwstal, ,mysle ze powinni sie spotkac z aktorami z mody na sukces zrobili by z tego niezle porno i duszno 🙂

  14. To nie jest do końca pewne że Paweł nie żyje bo w katastrofie nie znaleźli jego ciała a Paweł miał problem z kartelem narkotykowym i pewnie się gdzieś ukrywa a Artur to też może jakimś cudem nie umrzeć bo może lekarze jakiś błąd popełnili . Ale dowiemy się wszystkiego w odpowiednim momencie i odpowiednim czasie będziemy oglądać , będziemy wiedzieć 😉

  15. Arturek fajny ! bezsensu ,że jest chory . zmieńcie ten scenariusz . Tytuł ten serialu ” Pierwsza Miłość ” wszystkim kojarzył w ten sposób Paweł Marysia , Artur Kinga a teraz to coraz głupszy ten serial.

  16. No super 🙂 prawie jak „moda na sukces” z tym ze producent MnS przynajmniej trzymal glownych aktorow, smierc w realu konczyla ich role tu smierci w serialu glownych aktorow konczy dalszy sens ogladania. Dziekuje dobranoc :/

  17. Raz już usmiercielscie artura dwa razy Aleksa po co sie powtarazac. Dla mnie zeby zostali Radek Błazej Mikolaj Aska Kaska i niech nie na stale wyjedza Patrycja do Krakowa tylko fabian do Patrycji a azmiast lunizy to Ola do Mikołaja

  18. mi też cos się zdaje że Artur nie umrze,a ten niby rak to pomyłka,bo coś pisało że jak już oświadczy się kindze,albo tuż przed,to lekarz będzie do niego dzwonił,ale Artur nie odbierze,wiec pewnie lekarz będzie chciał mu powiedzieć że to pomyłka,a Artur myśląc że umiera wreszcie będzie z kingą,mam tylko nadzieje że jak się dowie ze jest zdrowy to nie pusci kingę kantem,jak ten głupkowaty adamek

  19. Mogą uśmiercić całe Wadlewo ( no może poza Wiktorią;) ), Maryśke jej faceta, który ma imie jak pies i koge tylko chcą, ale niech przywrucą Patryka i niech nie uśmiercają Artura. Tych dwóch zawsze lubiłam najbardziej, a teraz Artur odchodzi:( .

  20. kurna włączyłam oglądaj odcinek 1997.wszystko na początku ok przyciskam „oglądaj odcinek ” a tu mi się to wyświetliło….:(

  21. Do jasnej cholery, czy kiedyś jak sie kliknie OGLĄDAJ ODCINEK to będzie do odcinek, czy jakieś gówno, streszczenia czy inne rzeczy. Człowiek chce obejrzeć normalnie odcinek, a tu prosze…

  22. Na początku Artura uśmiercili już też pogrzeb był a on jednak żył teraz znowu go uśmiercać chcą troszkę przesadzają nie mogą coś nowego wymyślić, tak samo z Klaudią Halejcio

  23. W streszczeniach napisane jest że doktor wezwie artura do siebie. Wydaje mi się że powie mu że pomylił wyniki. że ta choroba to pomyłka…

  24. pewnie tak bedzie,o ile Artur nie chce juz zakonczyc kariery z pm…a co do Emilki,to nie ma jej poniewaz urodzila dziecko!dajcie zyc troche…niektorzy pisza bez zastanowienia…

  25. Kurwa artur nie umrze czytalam na jednej stronce ze to tylko dla tego zeby emocje siegnely zenitu a wy wszystko na powage bierzecie poza tym to tylko serial

  26. Koleś dostał pracę w budżecie i ma tyle roboty że w nosie ma serial. Podobno został dyrektorem liceum oraz nauczycielem. Swoją drogą lepszy rydz niż nic.

  27. Wszyscy chyba pamiętamy tą niesamowią i niepowtarzalną paczkę , która trzymała się razem od samego początku i to było w tym wszystkim najpiękniejsze Bartek , Patryk , Artur i Paweł to oni mieli najlepsze przypały pamiętacie jak myśleli , że są w Chinach 😀 Jak Patryk i Bartek kłócili sie o Anke , jak Artur wyrywał każdą laske najlepsza 4 ever i tak nagle sie rozpadła , chciałabym żeby z powrotem wróciła wtedy naprawde było sie z czego pośmiać aa teraz to Patryk nie żyje , Paweł nie wiadomo gdzie , a jak wróci to ten , który grał na początku no niby dobrze nie przepadam z Mikołajem Krawczykiem no ale to on jednak grał w tylluuu odcinkach i lepiej by chyba było z nim 🙂 Artur umiera , Bartek w Wadlewie wszyscy są osobno wszyscy się rozstali. Ja to chyba i tak nie przestane oglądać PM bo jestem uzależniona i niemogłabym z myślą , że ja coś robie a w telewizji leci Pierwsza miłość ♥ No szkoda bo to była i jest moja ulubiona postać razem z Patrykiem , no ale przecież Patryk nie zmartwychwstanie chociaż kto wie , wszystko sie moze wydarzyć xD Artur żeby nie umarł 🙁 Paweł żeby wrócił 🙂

  28. Wątek z prześladowcą niczym ten z Koszmaru minionego lata haha
    DNO !!!
    I jeszcze Aśka, Patrycja – 2 mało istotne, a najbardziej irytujące postacie w tym serialu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.